About Me

My photo
KMB`tu-reGGae. (: Personalised By ;- Azeadrenaline. Izzyinsomnia. Azagoraphobia. Masyimasyo. SaifulSinister GbooGawjus

Apr 16, 2009

wasting my time? is it?

I think am trouble, tau dh ku join 'O' level exam tpi seh da malasnya? ku pyah kn study kali? seh main2 internet, lain kali.. cara ku beljar. Maybe kawan ku msa ni belajar bnr2? ku nda mau left behind, cali jua aku ani takut jua ketinggalan..takut jua kalau aku nda dapat capai cita2 ku? kawan2 bnr2 belajar kali? ku ni seh main (sigh) mau ku study sama durang...boreng dh ku di sini sal payah kn belajar..kali? ku mau pa kn??. But baik nya ku dpat study sikit2 baru IRK pulang tu? I guess paksa baca ja semua tu?? POA lg nda ku paham bnr..kta mum ku ku tution sja? ku nda dpat sekulah, exited dh ku tu. Sal bureng duduk ja d rumah, da mau jua buat sesuatu kn? mau abis kn msa panjang atu bh. I think my friends nda lama g kn amal periksa, myb sudah kali?? au wah buku novel c izzah rah ku, nanti ku balek kn tu..well next year pulng tu?? but next year kmi carai kh tu?? wish ku mau dpat 7 'O's..mustahil kh tu? dapat kn tu..aku? nda rasa confident aku ni, teingat ku kn cigu Lela, yg ku gagal sa mid-term, shock ku berabis but time tu ku kn nangis but ku nda mau nangis dapan kawan ku, fikir jap 'ani balum lg periksa akhir tahun bida jua nangis tu' so hold kn ja. Msa cigu Lela suruh ke dapan tnya knpa ku gagal, ku nda dpat jawap? msti ku jawap kh? ku buat nod ja and 'hm'? 'ah'? buat nda tau...msa cigu Lela tnya, "ko nda confident kh? ko fikir ko nda pandai? ko andang pandai mahirah semua urg pandai, kawan2 mu sini pandai2 urg nya, ko fikir durang lg tinggi kh? so ko fikir nda dapat tinggi cam durang?" ( nda ku remember well wat cigu said sa tu so blur) somehow ku te shock cigu cakap camtu..myb au?nda?antah? den cigu ckap "durang ani kwan mu baik jua kn?? durang kn tolong kmu tu msti betanya bh..." den msa cigu cakap catu, ku tefikir au wah banar tu, durang atu kawan baik ku jua? knpa msti takut betanya? time atu ku kn nangis hahaha..ha.. but ku sakit kn tangan ku supaya nda keluar aying mata ku, sekali atu ku fikir, kawan baik ada knpa nda minta tolong? durang pn tolong kn aku, they cheer me up kalau ku feeling down happy ku sdh tu..myb aku ni penakut? pediam? antah eh nda jua ku tau banar, myb mu friends sakit lg daripada aku ani, durang lg sakit pala kali, sal rasa2 nya lh durang lg paning pala sal banyak hw, ku msih relek....bureng kali dh kali..aku ni? nda dpt join cam doreng?:'(

No comments: